Lösnaglar?

Nu har jag sovit 3 timmar till, från kl 9 till kl 12. Jag hade inte ställt något alarm på mobilen så jag vaknade lite med ett ryck för att se om jag råkat sovit för länge. Men det var ju lugnt, jag ska inte hämta Dennis förän kl 13.30.


Fan vad drygt det är då..!! Igår klippte jag av mina naglar! Jag hatar att ha korta naglar, men mina tumnaglar hade spruckigt ganska långt ner så jag var tvungen att klippa ner alla naglar så att de kan växa tillsammans och bli långa och fina sen.
Dock funderar jag på att göra en nagelförlängning med lösnaglar. Ska söka runt lite på om det finns någon i Sandviken som gör sådant. Jag har inte en aning om hur mycket ett sådant ingrepp kan kosta, inte ens ett ca pris..
Det stör mig så otroligt mycket att inte kunna klia mig ordentligt utan naglar! Det slutar liksom aldrig att klia och man kommer fan inte åt med såhär korta naglar. GAAH!!!
 Men jag ska väl sätta igång att leta nu innan jag ska till dagis och hämta Dennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback