Min helg..

Fredagen den 13:de bjöd på stand up med Martin Soneby på Folkan i Hofors, självklart åkte jag dit.
Vi var på plats redan kl 21 och lyssnade på trubaduren, vad han nu heter, jag kopplade aldrig.. Mathias? Äsch, det var inte viktigt, men bra var han väl.
Efter en jävla massa skratt och sånt så blev det prat om efterkepa. Lotta vela hem och sova för att hon skulle upp och jobba, Natta hade väldigt ont i fötterna.. Vi gick en bit och kom sedan överrens att vi kunde hänga på en liten stund, en liten stund som blev lite längre än tänkt.. Martin var ju med, och det var trevligt att prata och diskutera med honom om saker och ting.

Lördag, upp tidigt med Lotta för att hon skulle hinna till jobbet, jag vek av vid BHS och gick hem till mamma. Dennis blev så glad när jag kom "MAMMA!!". Min mor talade om senare på dagen att Dennis blev en helt annan Dennis när jag varit där en stund, eftersom han började bråka och vara sur när jag var där.. Hehe. Vi åkte hem senare på kvällen, handlade lite på ICA och lekte i lekplatsen vid Folkan innan det var dags att gå till bussen.

Idag är det söndag.. Vad ska man hitta på då? Jo jag tänkte att Dennis och jag kunde gå ut och leka efter frukosten, som jag snart ska plocka fram.
Dennis sitter i soffan och tittar på Musses Klubbhus. Micke då, han sover :P
Äh, jag ska väl sätta lite fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback