O'boy-pulver och skor

Min son är för tokig, han skulle ha O'boy-pulver på sin gröt imorse. Först sa han att det var gott "Nam nam", andra skeden med gröt och pulver var inte lika gott ;) Hoppas han lärde sig att man inte ska ha O'boy-pulver på gröten, utan man ska ha den i ett glas med riktigt kall mjölk. Hehe






Igår var syster och jag in till Valbo och kollade på skor. Fan vad många skor jag hittade som jag vela ha!!!
Men jag köpte i alla fall dessa .....




349:-





499:- Nedsatt pris 299:-

Jofan, jag blev nöjd med mina skor ;) Dåligt sugen man blev på att klä sig lite fint då. HAHA!! Lite sugen blev man ju också på att gå ut och visa upp sig lite med klackarna ;) Wohoo! Men ja, det får kanske vänta. Jag vet ingen som ska ha lite galej snart. Eller jo, Pelle, ikväll.. Men nä, det kanske inte är så uppskattande att galeja mitt i veckan? Jag vet inte.

Men också en till sak. Jag testade ju Sofies DC-skor när hon precis hade köpt sina, inte brydde jag mig mycket just då, men igår när jag testade ett par inne på InterSport så blev jag så jävla kär! FY FAN VILKA JÄVLA SKÖNA SKOR DET ÄR!!!!!
Vad har hänt med mig? Jag har ALDRIG gillat skor, men nu... Jag vågar inte ens tänka på det. WOHOAHAAHEHDSOHSDO! GAAH! Ge mig 800:- och de är mina ;) *droooooooool*
(Dock inte dessa på bilden som jag provade)

Dumma Sofie som får mig bli konstig ;P Malin är lite skyldig hon också ;) Hon som klampat in hos oss med rosa DC-skor. WOHO! Nice! Dennis gillade dom också. Malin har lovat köpa ett par (dock inte rosa) till Dennis en vacker dag :D


Jag har ju faktiskt blivit erbjuden att få ett par sådana här godingar.. Kom jag på nu.. Helt gratis :O Men det var då det, nu idag skulle jag fan inte tacka nej till dom ;) Meeeen, du som erbjöd mig dom har jag ingen kontakt med idag..  Eller vi har ingen kontakt idag.

Kommentarer
Postat av: MaYliinBJ

Klart att du ska köpa DC skor, och kalrt dennis oxå ska ha DC skor, Fast han vill ha som mig ROSA, han viskade de till mig ;)Vi kan snacka skor någon dag ;)

2009-03-25 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback