Orange

Som alla kanske vet så gick ju blekningen inte riktigt bra ;) men det är bara att kämpa på. Jag ska bleka resten av färgen och kanske knalla upp på Coop och köpa ett paket till. Några cm vid hårbotten blev ju blond och sedan gick det mot orange - det var jag ju beredd på att det skulle bli, eftersom jag vet att det är svårt att bleka från färgat svart till blond. Men jag ger inte upp än, nej nej :) Jag ska ha det där blonda!

Dennis var inte så sugen på att säga hej då till mig när jag skulle lämna honom på dagis, han har ju inte varit där sen i onsdags så han saknar ju dagis och har då inte tid att säga hej då till mamma.

Idag är det tisdag. 3 dagar kvar till fredag ;) jag är taggad som fan!! Har dock lite beslutsångest om vem jag ska gå med.. Men jag har ju några dagar på mig att bestämma mig.
Nej nu ska jag sätta igång att  bleka för andra gången!!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det bästa är nog att köpa avfärgningsmedel och avfärga det 1-2 gånger och sen bleka det ;)

2009-03-10 @ 09:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback