Snöhögar och jobbsökande

Nu var det någon dag sedan jag skrev, igen. Finns inte så mycket att skriva om ändå.

Igår, var det måndag och Dennis och jag for in till Hofors och äntligen fick jag äta utav min efterlängtade bakpotatis med kycklingröra. Synd bara att jag mådde piss och åt bara lite utav den.. Jag räckte över tallriken till Sofie, hon åt den så gärna. Dennis åt upp sin pannkaka med sylt :) Nom nom!
Sedan lekte vi i lek"parken" vid Folkan, värmde oss lite inne i Folkan innan vi gick hem till mamma en stund.

Sen har det inte hänt så värst  mycket alls.. Bara varit hemma.
Imorse när jag tog Dennis till dagis så skulle han gå! Det var inget snack om saken. Han gick och tittade på en kille med väldigt färgstarka byxor och bar omkring på däck, Dennis hade ingen aning om var han gick så jag ropade på honom att akta sig för snöhögen. Han stannade tvärt och vinglade till lite, då började han tokskratta när han såg att han var på väg in i en snöhög. Vilken jäkla unge :P Haha, det såg så kul ut och ännu roligare blev det när han själv började skratta helt hysteriskt. Galning! :)

Jag mös lite till Cry-Baby, chips och choklad en stund på förmiddagen, sedan gick jag och sov. Så nu är Dennis hemma, äter lite kaka och dricker saft.


Just ja, igår sökte jag jobb på Vendator, via internet. Så vi får väl se om de hör av sig.. Dock är jag inte så positiv till att jag kommer få jobbet eftersom man måste kunna prata! PRATA! Det är jag inte bra på, men man kan väl chansa i alla fall.. Får väl gå till Donken också.. Blä. Tar nog en vända imorgon, beror på vädret. Kanske kika på ett par skor samtidigt. Mina vinterstövlar är varma, men inte vattentäta och mina kängor har hål i sig, så dom drar in vatten. Har ingen lust att gå med 20-hålskängorna precis :P Jag har ju dock mina finstövlar, eller stövlar heter det ju, men de ser inte bra ut med mina byxor tycker jag. Haha, vilka problem jag har :D Tennisdojor eller nåt räcker nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback