Söndag..

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig denna morgon.. Det blev så konstigt nu när man skulle dra fram klockan, så klockan var ju för mycket för att hinna ner till tvättstugan.. Hade tid kl 8-12 och vaknade 8:35.. Eftersom vi har brickor till tvättstugan så raderas ens bokning 30 min efter utsatt tid, om man inte använder brickan innan..Nåja, ni fattar nog.. Jag är usel på att förklara..

Nu har vi ätit frukost och vet inte riktigt vad vi ska  göra..
Per kommer senare och ska fixa in våran tvättmaskin. ÄNTLIGEN! Sisådär ett år har den stått i hallen och varit klädhängare.. Inget hände första gången vi pratade om att sätta in tvättmaskinen, inte andra  gången heller.. Vi orkade inte bry oss mer och ännu mindre då vi har haft det som vi haft. Det har liksom inte varit någon idé att sätta in den, för den skulle i alla fall bort.

Vi får väl se om det blir något med Hofors imorgon.. Det är trist om man ska åka in på eftermiddagen då man måste hem i skaplig tid. Jag vill inte mata några Sandviken-änder i alla fall.. De ska inte få någon mat utav mig, jag vill härifrån.
Pelle kanske vela hitta på något, men han hade saker att göra först. Får se vad han säger..

JAG VILL TILL HOFORS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback