Oj oj

Jag vet inte hur många bloggar jag bevakar och det verkar som att alla de jag dagligen läser, har problem med något. Vad är det för en hemsk vinterdeprision som sträcker sig över oss?
Och det hemskaste är att jag känner igen mig så jävligt i vissa.

Jag sitter nu och skriver ett schema/en lista på vad som behövs och måste göras i hemmet, dagligen och veckovis. ALLA i familjen ska hjälpas åt! Det kanske blir lite  svårt för Dennis som är så liten att hjäpa till, men vi är ju trots allt två vuxna i hemmet som kan hjälpa till.
Jag skriver nu schemat, sedan ska jag sätta igång med disken och städa. Jag är rädd att jag kommer få göra allt på schemat, men vi får se om det blir någon bättring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback