Lugn dag

Snacka om att det var skönt att sova några timmar medan grabben var på dagis. Ställde klockan på halv ett så jag kunde få vakna i lugn och ro innan jag skulle hämta Dennis på dagis.
När jag var på dagis så fick jag erbjudande till att stanna kvar någon dag och vara med under dagen. Jag ska nog göra det nästa vecka :) Eller ja, erbjuden och erbjuden, man får ju vara på dagis hur mycket man vill om man är arbetslös, det sa dom redan från första dagen vi var på dagis.

Dennis har fått låna hem en trehjuling ifrån Jezper. Det gillar han ;) han vela inte gå in! Han skulle cykla.
Nu ligger han och sover i alla fall. Jag ska nog ta och se på tv, Efterlyst.. och se om de har något repotage från Hofors denna vecka.. Kanske brodera lite samtidigt, det vore kul. Vi får se, jag är fortfarande sjukt trött och har varit det hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback