Familjen Magsjuk

I torsdags åkte Dennis och jag hem till mormor och morfar för att leka med Noel, som varit där hela veckan då Nina haft tenta och Lars jobbat sent. Gossarna är så snälla, de leker så snällt tillsammans.
På fredagen kom Nina och hämtade Noel, de skulle hem till Gävle och mysa när Lars kom hem från jobbet. Dock blev det inte lika mys för oss, Dennis kräktes flera gånger den kvällen och somnade på soffan ett antal gånger. På lördagen fick jag sms av Micke om att han legat och spytt hela natten också :/ usch!! Stackars mina pojkar.. Så då blev vi kvar i Wij en natt till, till söndag. Söndag kväll gick jag och la mig tidigt och vaknade vid 1.30 och spydde jag också. Jaha, då var det min tur. Så idag har jag legat hela dagen! Ska fortsätta med det efter att Micke kommit hem från affären.
Micke kanske har fått jobb nu också :) han ska få börja imorgon för upplärning om att fylla på lådor med godis i olika butiker! Låter skoj tycker jag. Får se hur länge han kan få jobba där. Jag blir hemma imorgon från skolan men jag får springa iväg med Dennis till dagis ändå. Hoppas jag mår bättre till imorgon, gärna att det går över inatt eller ikväll redan.

Erik, min bror, fyller 16 år imorgon men vi kan inte åka in. Känns inte så kul att åka på kalas och man nyss varit sjuk. Ett stort grattis till honom i alla fall! Ska ringa honom imorgon.

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart vi kan åka till Tallin .måste spara pengar först ,)



Kram

2009-11-11 @ 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback