Stora killen!

Numera är Dennis helt nappfri. Det är skönt att veta att hans tänder kan växa fint nu istället.
Och vet ni? Idag/ikväll, tog Dennis av sig blöjan, gick in i badrummet och satte sig på pottan. Jag satte mig på toalettstolen och stängde dörren då jag hörde Dennis säga "Åh, nu mamma." och så reste han sig och visade stolt upp att han hade kissat i pottan. Vi är så stolta över honom! Självklart var jag ju tvngen att skriva sms till mamma och Marita om det ;) och nu skryter jag lite i bloggen, bdb och Facebook. hehe... sånt är livet.

Imorgon är en kort skoldag, slutar till lunch och innan dess så ska vi få höra vad vårat nästa Tema kommer att vara. Jag hörde något om att det blir Medeltiden, men det visar sig.

Oh well. hörs

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad han är dukti då :D

Postat av: Lollo

Gud vad kul :D han börjar bli en stor pojke nu!

2009-10-07 @ 09:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback