Haaaaaallå!!

Igår hade vi redovisning på våra historiaarbeten. Vi skulle läsa andras arbeten och sedan ställa 3 frågor, totalt. Jag kom dock inte på något så jag satt bara och lyssnade. Lisa var inte i skolan eftersom hon skulle vara på mässan här i Sandviken, hon donar ju med lösnaglar så hon hade ju bokat in det här långt innan hon fick reda på att hon skulle börja på Västerberg. Vi har nu gått i 3 veckor medan de andra har gått i 5 veckor.
Så igår var det Gia och jag. Får se om vi hittar på något någon dag :) Ikväll ska jag ut med Mia.

Igår kväll åkte Micke och jag in till Gävle och träffade Elin och Jimmy, vi käkade på Mezopotamya. Trevligt ställe, dyrt men gott. Vi åkte hem sent :P de skjutsade hem oss vid halv fyra imorse. Hmm, jag svimmade när jag kom hem. Det berodde nog på att jag var övertrött, sjukt trött och reste mig lite för snabbt. Tur att Micke höll om mig. Jag vaknde till med ett jävla ryck i soffan, kändes lite som på film, att man vaknar med ett ryck och kippar efter andan. Fy vad otäckt det var. Jag har inte svimmat på några år nu..

Haha just ja... igår när vi gick till bussen och sprang in på Coop lite fort så stod det en bil i den lilla skogsdungen som finns utanför. Den som parkerade bilen på parkeringen lär väl ha känt att det lurade på parkeringen, vilket den gör mycket på den sidan!!! Men nej då, troligen hade denne inte lagt i handbromsen, gått in på affären och bilen rullat ner. Tur för denne att hon/han inte parkerade på parkeringsplatsen till höger, då hade det smällt!!!! Rak in i trädet. Jag sprang ut och in från affären bara för att se om bilägaren kom ut och såg sin bil stå nedanför parkeringen.. Haha, det vore kul att se dennes min, alltså!!

Och vet ni vad.. Dennis är jättetrotsig numera. Trotsåldern har redan börjat..han har en sån jäkla vilja! Och slåss gör han, men bara på mig. Hmm, unge!
Han är så duktig på att prata nu också :) för några dagar sedan så började han säga "gunga" åt gunga, förut har det alltid varit "nga", svårt att säga g och u, men nu så. Han snackar en massa och nya ord kommer var och varannan dag. Han börjar bli så stor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback