Mycket förvånad..

Jag är fortfarande förkyld.. väldigt förkyld, med huvudvärk och nästäppa.. Men till på torsdag är jag frisk, eller hur då Mia? Hehe, då ska vi glo film, du och jag ;)

Första, riktiga skoldagen var igår och det gick bra, trots att vi hade 2 timmar engelska och sedan 2 timmar svenska. Dock gick vi inte enligt schemats tider, men det gör dom sällan, säger dom :P så vi fick sluta 14.45 istället för 15.50
Har väl fått ganska bra kontakt med Gia och Lisa ändå. Det är ju så jäkla lustigt att jag och Gia skrev lite på QX för ett tag sedan, och inte förän igår, andra skoldagen, att vi insåg att vi var vi. Men trevligt var det.

När jag kom hem så var Dennis som en stormvind, vilket inte var så roligt för mitt huvud. Micke berättade att han hade varit så snäll och lugn medan jag var i skolan, men så fort jag kom hem så var han inte still en sekund. Eller jo, vid matbordet. Dennis hostade så mycket igår kväll så det blir inget dagis för honom idag heller.. Själv känner jag att jag orkar åka till skolan fastän jag har en jäkla huvudvärk och nästäppa. Vill ju inte missa något.
Jag såg på film också, Wolverine. Fy fan <3 haha. En andra film kommer 2010 ;) Nom nom!!!

Nej nu ska jag ta och sätta lite fart. Får inte glömma gympakläderna, jag ska styrketräna såhär på morgonkvisten ;) och så ska jag ta med matlåda. Vill inte lägga ut 49:- på skolans mat. Det är godare mat hemma!! Så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback