Västerberg på måndag!

En kvinna från Västerbergs folkhögskola ringde mig för en liten stund sedan. Hon frågade om jag fortfarande var intresserad utav att börja plugga på Västerberg, klart jag är det!!! Dock fick jag ju ett svarsbrev under veckan om att det var fullt. Den här Karin som ringde, sa att det var folk som inte dykt upp och några har tackat nej till kursen, så på måndag kl 9 ska jag vara på Västerberg och ha en liten genomgång om information m.m. Ska leta på mina betyg att ta med då också.
Gud vad roligt! Då kommer jag att läsa svenska, engelska, matematik, natur, samhäll och religion. Skoj.
70 pers har dom i den Allmänna kursen, 15 av dom läser också musik som inriktning. Haha och eftersom det gäller att arbeta i grupp så lär man ju inte vara rädd över att sitta ensam. Haha jisses! Och de har redan hunnit läst i 2 veckor, men det gör inget, sa hon.

Men det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback