Påsk

Glad Påsk, era jävlar! :D

Idag åker vi till Hofors, det blir i eftermiddag när M & P vaknat. Båda har jobbat natt så dom ska självklart få sova ut innan vi kommer och stökar :)
Kameran ligger nu på laddning, för den ska jag ju ha med! Kanske det blir promenad  senare, eller kanske lek ute bara. Kameran ska med i alla fall. Ska leta upp vårtecken. Jag såg blommor i rondellen igår :) fint. Kände att vårkänslorna kom krypandes.

Undrar vad vi ska baka imorgon :) jag är jättesugen på att göra en cheesecake med dajm. Tror jag ska skriva ner receptet och ta med, handla lite och göra den redan ikväll kanske och bjuda M & P. Skulle vilja hälsa på mamma och Andy medan vi ändå är i Hofors. Får se om det finns någon tid över.

Oh well, ska dona lite. Bilder kommer upp efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback