Åh.

Mobilen hann fram till Sandviken i fredags men jag fick inget smsavi, så det sket ju sig.. Men imorgon får jag den ;) Fan vad nice! Äntligen en ny mobil! Jag är helt extas. haha.

Igår var vi alla 3 till mormor och morfar och grillade, L,N &N var där också. Ungarna lekte men Dennis hade ingen bra dag igår, han bara gnällde och grät, så det blev tidig kväller, innan klockan var 20.
Jag lämnade av Dennis möbler där, morfar vela lacka dom så visst får han väl göra det :P Men jag glömde ju såklart skruvarna så vi får skruva ihop bordet när dom är färdiga.

Idag är det regn och rusk ute så jag ska väl ta och passa på att städa och diska så fort Micke vaknar. Tänkte låta honom få sova ut nu när han jobbar 6 dagar i veckan, det måste vara tungt.
Det är ju typiskt att det ska vara så dåligt väder för vi hade velat åka till Furuvik innan sommaren är slut men vi får väl se hur det ser ut nästa helg. Lördagen bjuder i alla fall på Parkrocken, så det ska man väl gå på.

Nåja, nu ska vi väl hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback