Jag är en kille, om ni har missat det..

Just nu är jag jävligt förbannad, helt i onödan egentligen.

Det var något pucko som addade mig på msn och bad mig visa mig i camen, visst, inga problem för mig. Men sedan började "hon" be om att få se mina bröst, för att vara säker på att jag är tjej. Jaha? Ser jag ut som en kille nu också? Tack för den!
Jaha, jag försökte få "henne" lugn och bad henne visa sig i cam men självklart hade "hon" ingen, "hon" hade ju så många bilder "hon" kunde bevisa med. Tss, dom bilderna kan vara tagna precis var som helst!
"Hon" kallade mig gör allt möjligt, gubbe, Pelle, pissråtta.. Trevlig typ det där. Jag skulle tydligen bli anmäld för att vara fejkad, jag får väl ta den smällen då. Det blev ju garanterat en block på MSN, av mig, och sedan vad "hon" gör spelar inte mig någon roll.
Den människan kan inte diskutera eller tala normalt.. "Hon" betedde sig som en kåt liten fjortispojk som nyligen kommit på att man kan få se bröst via MSN. WOW!! Vad häftigt alltså!

Anyway.. Nu är klockan mycket och jag ska ta några djupa andetag igen och sedan lägga mig.

Imorgon blir det fotografering!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback