Phu!!

Phu!! Android-mobiler är inte lätta :P fy tusan vad mycket nytt och vad mycket skoj man kan göra.
Laddade hem några nya appar och program igår, provade Wi-Fi och det funkade ju hur bra som helst :) Satt säkert uppe till kl 2 i natt och läste och knappade på mobilen och det lär ju bli så ikväll också. Riktigt kul!

Mja, jag får väl skriva mer sen när jag förstår lite mer.


Idag verkar det komma en liten skur men vi ska ändå försöka att komma ut idag, det behöver Dennis.
Imorgon kanske vi åka till Hofors och hälsar på mamma och Andy. Dennis och jag tar nog bussen dit så får vi skjuts hem sen :) Skönt.

På lördag är det Parkrocken men vi får se om jag/vi ska gå. Elli vela ha sällskap till att fira sin ledighet med lite vin ;) Nom nom!
Yeah yeah, vi får väl se hur det blir.


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback