Regnig dag

I morse fick jag sovmorgon :) klev upp till halv elva eller så. Micke och Dennis tittade på tv.
Vi ett åkte vi med Dennis hem till min mor, han ska få vara där i några dagar. Vi blev bjudna på fika när vi kom dit och eftersom Eriks och mammas dator stod på i köket så skulle Dennis genast spela (undrar vad det blir utav honom när han blir stor).
Han fick spela lite och spelade även när Micke och jag åkte hem igen. SKitungen då :)
När vi kom hem igen så började jag städa, måste ju passa på medan virvelvinden inte är hemma. Lade en duk på bordet och ställde fram min drak"lykta". Det var länge sen den stod framme. Tror det var 1½ år sedan senast, eller om den ens har stått på vardagsrumsbordet här i S-viken... Äsch. det var några år sedan i alla fall.

När jag var klar med städandet och lite knappande på datorn så fick jag skjuts av Micke ner till Gia. Vi åt lite nudlar och sallad och sedan fick jag snöra korsetten innan vi gick ut i regnet och fotade. Det var riktigt skoj.
Ska försöka mig på att redigera lite i ps strax. Jag är verkligen nybörjare på detta, vet ingenting om ps, så vi får väl se hur det går.

Nu ska jag sätta lite fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback