Rörmokaren Sanna

Jajamensan, men jag var ingen bra sådan, tyvärr. Inte denna gång i alla fall.
Tidigare idag så duschade jag och tvättade, tyckte att det blev blött på golvet när maskinen tappde ur vattnet men tänkte inte mer på det, och så ikväll när jag skulle duscha Dennis så blev det väldigt blött på golvet. Jaha, det var bara att plocka ner badkarskanten och börja gräva i golvbrunnen men jag hittade inget stopp.
Jag plockade bort ett "lock" på vattenlåset och letade efter ett stopp där med både fingrar, bestick och duschslangen men hittade inget. Jag letade reda på hålet ner i avloppet men hittade fasiken inget stopp där heller, så imorgon ringer jag Allokton så får någon komma hit och kolla upp det där.
Ska passa på att tala om att vårat dörrhandtag sitte löst också så dom får fixa det. Vi hoppas på att de kan byta ut hela dörren eftersom skivan på dörrens insida också sitter löst. Den har liksom släppt.

Om vi får allt fixat i god tid imorgon förmiddag så åker vi till Hofors och hälsar på mor och Andy, dom får visa upp sina ringar medan jag visar upp min nya lur ;)
Får se vad vi hittar på för skojjigt imorgon om vi åker dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback