Jaha

Yes. I fredags fyllde jag år. Det var jättetrevligt, trevligt folk och gott fika och fina presenter. Tack tack!
Nu är det bara några dagar kvar till julafton. Tiden går så fort. Det tråkiga är att vi börjar bli sjuka.. Dennis har hosta och är snorig, han har även dagis imorgon och på onsdag. Får se om han kan gå. Han har ju energin kvar, men det visar sig ikväll om hur han mår.

Just nu jobbar Micke, Dennis leker (ålar sig på golvet, vet inte alls vad han leker för något) och jag tvättar. Så snart maskinen är klar så ska jag hänga tvätten och köra en till maskin. Vill tvätta undan sängkläderna för dom tar en sådan stor plats i tvättkorgen.
Och sedan ska jag diska.. Hua, känner inte alls för det. Är så trött och slö idag. Det blir tidig kväller i alla fall.

Nej nu ska jag väl sätta lite fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback