Snart jul

Tänk vad tiden går fort.. På fredag är det julavslutning i skolan + födelsedag för en person.. Nämner inga namn.
Igår var det Lucia och Dennis var med i luciatåget på sitt dagis. Han var pepparkaksgubbe. Så söt så! Och sjöng gjorde han också, det såg jag. Han har ju sjungit lucia/jullåtar här hemma efter dagis. Han har ju väldigt lätt för att lära sig låtar då han älskar musik. Men tåget var jättefint i alla fall. Synd att jag inte fick med mig kameran.

Idag har jag tänkt mycket på att fixa frillan och HUR. Jag ska i alla fall slänga in lite ljusa slingor eller liknande och klippa upp håret men ändå behålla längden.
Får se om Ellen har tid innan jul ;) dessvärre tror jag hon har fullt upp men kan ju alltid kolla med henne.

Jag har precis nattat Dennis, som ska upp tidigt imorgon. Tror han somnade ganska fort för han har då inte varit upp något sen jag gick ut ur hans rum. Så nu ligger jag i soffan och tittar på Operation Skönhet på femman. Ska nog ta och göra ordning mina naglar lite. Vill ha de långa och fina till jul så jag måste köpa nytt och bättre rött nagellack.
Laaalalalala... Nu vill jag ha lite förändring!!!

Min kära Elli har planer för mig i helgen. Undrar vad hon har i planering. Är ju något nyfiken och hon är såååå lurig ;) Men jag tycker om henne ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback