jaha..

Nej, nu var det ett tag sedan igen.


Vad har hänt då? Jo, Sarah och jag lunchade i torsdags och snackade lite. Vi bestämde oss då att vi skulle ses på fredagen och gå och bio.
Jag åkte till Hofors efter skolan och knallade till Sarah. Vi skrev ihop köplistan, gick till bruket och handlade det vi behövde till maten. När vi kom hem till henne igen så satte vi igång att laga direkt, eller ja, nästan med en gång. Kycklingen ville inte riktigt tina ;) Vi båda lagade maten, jag försökte i alla fall.. Lite svårt att hjälpa till när man inte gjort rätten förut och GOTT blev det!
Det blev en hel del tjejsnack och det var himla trevligt. Det här måste vi göra om!! Snart.
Vi knappade lite på datorn innan vi gick iväg till bion, vi såg Farsan. Den var rolig och sorglig. Både jag och Sarah satt med gråten i halsen ett tag...fånigt kanske, men vem bryr sig.

Annars har helgen varit lugn. Igår var Dennis och jag ute och åkte lite pulka och det tänkte jag att vi ska göra idag också. Finns liksom inget annat att göra. Micke jobbar.

Yeah yeah.. Det var det.. Annars händer det inte så mycket. Alla hjärtans dag... tss... Vi ska ut och åka bob! Det är kärlek :P

Grattis Mia och Roger som gifter sig i L.A idag <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hihi det va riktigt trevligt och de lär vi göra om :) . Tur att du gilla maten iaf :P men Nästa gång får du hitta på maträtt :D .. Btw , var det roligt att träffa mamma Mu ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback