Kom hem!?

Ja.. Idag är det onsdag, tänka sig. Halva veckan har redan gått.. Om 2 veckor är det sportlov också! Då ska D kommer till Valbo och shoppa med sin syster, då ska jag bannemej åka dit och shoppa med dom :) Roligt att de åker från Rättvik och ända till Valbo, för att shoppa ;) men de skulle senare in till Gävle och se KENT. Ska bli kul att få träffa henne igen!
Snart kommer klasskompisarna hem från Tanzania också! jag längtar! Undrar hur de har/haft det där borta.
Mia kommer hem snart också!! Längtar lika mycket efter henne också. Hon bjuder tydligen på fest när dom är hemma igen :) på sportlovet. Jag ska dit! Så är det bara! Jag vill ut och roa mig och träffa lite folk.

Jaha..sen då. Vi åt semlor igår :) I alla fall Micke och jag, Dennis somnade på soffan redan kl 19.15 och så vaknade han kl 4 imorse.. Han skulle absolut kliva upp då också :S jag fick säga till honom flera gången att gå och lägga sig och till slut gjorde han det också.
Just nu sitter han och äter sin semla och jag frågade honom om vi ska äta såna imorgon också, såklart så nickade han och såg tjock ut :P Han är för rolig!

Ja, sen kan man ju bara hoppas!

Jag har ryckningar i mitt ögonlock! Har haft det sen igår.. Inte särskilt roligt alls. jag får huvudvärk eftersom jag gör något med ögat så att det inte ska rycka, och det framkallar huvudvärk + att jag är trött.. Usch, ikväll blir det tidig kväller. Jag har kommit i säng runt kl 2 om nätterna på sistone.

Nej nu får ni komma hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback