Här igen

Det var länge sen jag skrev nu. Men vem har tid att blogga allt man gör? Jo, dom som inte har något liv :P nej då...
Jag har fullt upp med skolan och familjen, så därför har det inte blivit något skrivet alls på ett tag.

Dennis har börjat på en ny avdelning på dagis och han trivs verkligen jättebra med de äldre barnen! Det har han alltid gjort, han är van att leka med äldre barn, i 4-6 års ålder som sina släktingar.
I helgen åker vi till Hofors (läs Robertsholm) och blir kvar till söndag, antar jag. Pulkan och boben ska med också! Undrar om man ska ta och passa på att hälsa på lite vänner, någon med barn kanske? Äsch, det visar sig väl. Jag hör av mig i såna fall på sms.

Mja, jag vet inte vad jag ska skriva ens.. meningslöst :P Ska väl sätta fart med att torka golven och packa lite då...

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback