Japp

Haaaallå. Sista januari nu då. Det gör inte mig något.

Igår vad vi på 80årskalas i Fjällstugan (Hofors) och det var fullt ös på barnen. Dennis, Jezper och Josefin lekte en massa, de åt tillochmed mat! Jag trodde inte dom skulle ha tid med det eftersom det var länge sen alla dom sågs, men jodå, maten åkte ner i magen och sedan var det bus. Tillochmed efterrätt, tårta och kakor gick ner. Men det sistnämda blev mer som ett springande matbord.

Det var jättetrevligt och Dennis och Josefin var så snälla som plockade undan på kaffebordet :) sötnosar.

Nu kom Maritha ner så det betyder att jag måste gå upp på övervåningen innan golvläggaren kommer, annars får jag klättra ut ur fönstret.
Sen ikväll är det Bingolotto som gäller, vi ska åka runt på Hofors och leta lotter :)



ja...vad säger man...suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback