Snart nyfriserade

Idag blir Dennis och jag nyfriserade :) det ska bli skönt och det tror jag Dennis kommer tycka också!
Vi kom inte iväg till skolan i tid imorse, svårt att ta sig någonstans med vagnen när det inte är plogat. Nu är det iofs plogat så vi ska åka in på halv elva-bussen. Har pratat med dom på skolan om att jag kommer senare, typ när lektionen är slut, men jag hinner i alla fall prata med lärarna. Sen drar vi till Torsåker och klipper oss och efter det så drar vi till Hofors, blir där i helgen.
Imorgon är det 80-årskalas i Fjällstugan :) det ska bli kul. Ska se till att ta med kameran, får se hur jag löser det när vi har så pass mycket packning med oss nu ändå.
BDB är knas, jag kan inte ladda upp bilder, inte så många som jag vill.. Det blev ungefär 10st åt gången, men det får duga, det får komma upp bilder lite då och då.

Nej nu ska jag göra annat innan vi ska knalla ut i snöovädret. Ge oss vår, gärna sommar, typ NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback