Snön faller.. usch

Det är tungt.. Läste någons blogg, eller vad det var, om att hon hatar den 26:e varje månad och jag hatar den 4:e varje månad. Jag letade på det och tårarna stod som spön i golvet.

Vädret ser inte bra ut idag, det blåser och det snöar. Innan jag åker till skolan, skippar friskvården i detta väder, så ska jag färga håret tänkte jag. Får se om jag får någon tid för klippning snart, Dennis bör klippa sig med.

Igår när vi gick ifrån affären så bad jag Dennis att titta sig för så ingen bil kommer, han tittade sig omkring och hörde en bil starta och han utbras "Akta bilen, döda!" Vaa? Vad säger gossen!? Jag frågade honom om vad han sa och han sa "Bilen döda mig." Hmm, vem har lärt honom säga döda? Jag säger alltid att han ska se upp för bilarna för dom kan köra på honom om han springer framför bilarna, men inte att han kommer dö :/ hmm. Det lät lite roligt just då han sa det, sen blev jag ju såklart allvarlig och sa till honom att vara försiktig så ska ingenting hända.
Han drog sedan vagnen en bit och sen fick han åka lite rally.

Nej nu ska jag ta och färga håret. Får se om det blir någon Petra idag med tanke på vädret.. Ska höra efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback