Snö? Lägg av!

Jävla väder! Det snöar ju för fan. Och jag som sa till Dennis att vi skulle ut och gunga idag, men vi får väl se hur det blir med det. Klockan är ju bara runt 7 än så länge.
Dennis vaknade strax före kl 6 imorse, så jag sa till honom att lägga sig igen, vilket han också gjorde. Dock vaknade katterna som härjade så jävligt så jag kunde inte somna om, jag gav upp och klev ur sängen och satte mig här istället.. Dennis sover inte länge om mornarna längre, han vaknar mellan kl 5-7 nuförtiden. Spelar ingen roll vilken tid han lägger sig på kvällen, han är uppe tidigt ändå.

Undrar vad denna dag kommer bjuda på då.. Det är ju söndag så det finns väl inte mycket att göra. Tänkte ju ta en promenad men det ser inte så ljust ut för det idag, men jag väntar och ser om vädret ändrar sig.

Inte för att det är många som läser min blogg, ca 4 st... men om någon utav er råkar bo i Sandviken (gärna har barn) så hör av dig/er! Jag är sugen på fika och träffar gärna lite folk.


tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback