Hej igen

Oj, himmel.. Nu var det länge sedan jag skrev. Men det finns inte så mycket att skriva, bara tråkigheter och det vill jag egentligen inte ens nämna.

M jobbar så D och jag tar cykeln senare till cirkusen som har kommit till stan. Köpte biljetter igår, så vi vet att vi kommer in.

Är ledig från skolan idag och imorgon, det är ju skönt. Dock åker D till farmor och farfar på fredag, det är väl mindre skoj.. Men vi vet att han trivs otroligt bra där och det är en lättnad. Får se vad M och jag hittar på då. Kanske ta en vända till Gävle och käka på Max igen :P Nom nom.

Mja, det var väl det jag hade för den här gången. Får se till att uppdatera bloggen lite oftare, man hinner ju glömma vad man gjort för skoj mellan gångerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback