Vad är det att bråka om?

Dagis, dagis, dagis, dagis.. Vi har aldrig haft några problem med dagis, men nu börjar det strula.
I fredags när jag lämnade av D så sa A-K att jag inte fick lämna honom kl 7.30 om jag börjar senare än kl 8.00
Jaha? Igår fick jag höra samma sak igen och jag förklarade hur det ligger till - Jag börjar kl 8.40 på mornarna, måste gå till bussen kl 7.45 för att hinna, så då måste jag ju lämna honom kl 7.30 och M åker ungefär kl 7.30 för att hinna till jobbet i tid.
När jag hämtade D på eftermiddagen igår så hängde en lapp på hans plats om att tiden för lämning av D är kl 7.45 .. Hur FAN kan dom göra så? Jag måste ju gå till bussen då!
Aja, jag lämnade D till kl 7.45 idag och jag missade bussen och ändå fick han äta frukost trots att frukosttiden är kl 7.30. Man vill ju lämna sitt barn till frukosten så att ingen ska komma sent, men det verkar inte personalen fatta.
Både jag och M är arga.. Så vi får väl se hur det går i eftermiddag, vi måste ju prata med dom allihopa på D's avdelning om tiderna eftersom dom verkar ha så svårt att förstå.

Anyway... Nu ska jag knalla till bussen, börjar precis i detta nu med engelska, men jag är redan sen.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Milis

Låter tråkigt! Hoppas allt löser sej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback