Krångel

Aja, jag tar väl och skriver lite här då medan installationen av Open Office pågår.
Det var just typiskt, när jag ska sätta igång att plugga, öppnar upp Word och så är skiten låst.. Micke hade ingen lust att leta efter produktnyckeln heller, så jag laddar hem ett annat program.

Jaså, nu blev klart, så fort man börjar med annat så är det klart. Typiskt. Och mitt te blev kallt bara för att det strula. Morr Morr... Men nu är det uppdrucket, får väl göra en till kopp snart.


Jag hör ett pipande ljud nedanför mig.. Jag tror det är Nemi som ligger under köksbordet. Jag har parkerat datorn i köket medan jag pluggar, har svårt att koncentrera mig om jag sitter i vardagsrummet då tvn är på. Missar ju Pensionärsjävlar ikväll pga jag måste plugga, men det kan jag se på kanal5play imorgon.

Ja men då så... Ha det.

Kommentarer
Postat av: Insane

Vilket program tog du istället?

2010-11-19 @ 07:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback