Min son är en nörd.

I'm back.

Sitter nu och äter friterad kyckling, ris och sötsur sås... Mja, rester från igår dvs.. Och håller mina blå på Tradera. Har lagt bud på en Ben 10-pyjamas till Dennis. Han skulle ju bli överlycklig om han fick en pyjamas med Ben 10. Han är helt såld på den grabben.
För ett tag sedan när jag tittade på Ullared så var det en man som följde Drängarna runt om i Sverige, och den mannen råkade då heta Ben och Dennis blev helt lyrisk och sa "Mamma, han heter Ben. Precis som Ben 10!".. Jisses, tänkte jag då. Haha. Han associerar ALLT med Ben 10 och alla "monster" han kan förvandla sig till, då är man väl lite nördig ändå? :P Stackarn, han är 3 år och är en riktig Ben 10-nörd. Hur ska detta sluta?

Mja, nu ska jag väl ta och diska undan lite. Både tvättmaskinen och diskmaskinen är igång :) härligt. Men det behövs ändå handdiskas, kastruller och sånt får ju inte plats i våran lilla maskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback