fortfarande förkyld..

Det är fredag och jag är fortfarande förkyld. Har smygande huvudvärk i stort sett hela tiden... Ååh vad jag hatar att vara förkyld. Dennis är också förkyld... Stackare. Jag som tänkte att vi skulle gå ut idag men han har sån otäck hosta så vi blir inne idag.

Igår var Micke och Dennis på hockey. Micke berättade att Dennis hade tyckt det var jätteroligt när dom kom dit, men när matchen började så blev både Dennis och Jeppe rastlösa. Kanske går bättre en annan gång.

Imorgon ska Elli ha fest och jag vet inte om jag hinner bli frisk nog till det :/ men jag kan väl offra mig. Hade tänkt att åka in till Valbo på förmiddagen.. Jag ska försöka kurera mig så gott det går idag. Ta mig ett varmt bad och dricka te.
Mja, det har inte hänt så mycket på sistone heller då jag bara har varit hemma hela dagarna denna vecka. Fick komma ut i det varma och sköna vädret igår i alla fall, Dennis och jag gick till affären igår men fick skjuts hem, så det blev en liten promenad igår.

JAG VILL BÖRJA TRÄNA NUUU!!! Hoppas jag är riktigt frisk på måndag så att jag kan ta mitt första pass på :) hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback