It's friday..

and I'm getting sick.
Ja, natten till idag var jobbig, somnade på soffan och vaknade och la mig i sängen. Klockan var nog 2 då och kl 3 kommer Dennis in i vårat rum och vill ligga bredvid men jag följde med honom till sin säng igen. Det blir så trångt om 3 pers ska ligga i våran säng.
Nåja, det tog tid innan jag somnade också och kom på i sista sekund att jag var tvungen att ställa mobilalarmet, men kom inte längre än att jag tog mobilen i handen och somnade. Vaknade kl 7 av att Dennis kommer in och väcker mig, så det var ju tur annars hade jag sovit länge.
Skolan var slapp idag, vi pratade lite om Media och sedan såg vi på film, The Truman Show. Den är bra. Vilket kaos det blir när en dokusåpa går för långt.

Anyway, efter skolan så hämtade jag Dennis på dagis, han var helt genomsvettig. Han hade visst lekt i kuddrummet med J så inte så konstigt att han var svettig, lillkillen då.
Vi gick hem, åt lite äppelpaj och tog bussen in till Valbo. Det var inte så mycket folk som jag trodde att det skulle vara. Såg inte så många bekanta ansikten heller, det förvånade mig en aning faktiskt.
Dennis fick sin matlåda med Ben 10 från Toys, sina stövlar och jag mina träningskläder. Asnice!
Och innan vi åkte hem så tog vi och åt på Donken. Det var gott, men snart är det slut med sånt skräp. Hoppas jag kan hålla mig bara.
Vi missade bussen med några sekunder också, den förbannade trappen bredvid Donken är ju så brant så man måste ju vara försiktig, så vi missade bussen men behövde bara vänta i 10 minuter tills nästa buss kom. Det var både skönt och inte skönt att komma hem, jag fick genast nästäppa och halsont när vi kom hem.. Usch, är det min tur att bli förkyld nu? Och stackars Micke har jobbat i Borlänge idag, från kl 11 till kl 19 + restid då.. Så han var väldigt mör i ryggen och trött så han ligger redan i sängen och klockan är knappt elva på kvällen. Bra att han får lite sömn eftersom han ska upp och jobba imorgon också.

Nej nu ska jag ta och titta klart på Wild Wild West och suga på en halstablett innan läggdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback