Så kan det gå

Hej å hå, nu var det 2 veckor sedan jag skrev senast..

Skolan rullar på, så det är det jag sysslar med om dagarna då jag inte är hemma och umgås med familjen då.

Igår skulle jag fixa cyklen, pumpa luft i däcket men det fungerade inte så bra, så jag ringde mormor och morfar och frågade hur jag skulle göra för att laga punkteringen som var, men istället så säger morfar att han kommer förbi och hjälper mig laga det.
När han kommer så tittar han på däcket och upptäcker att däcker har exploderat. Hur fasiken då? tänkte jag.. Stor reva i däcket och ett ganska så stort hål i slangen syntes, så det var bara att skriva upp dimensionen på däcket och åka iväg till cykelhandlaren och köpa nytt däck och slang. Min älskade morfar betalade och lagade mig cykel, så nu kan jag ta mig runt i Sandviken lite fortare :P bussen tar ju evigheter och att gå är inte alltid så skojjigt.
Dennis var ju förstås också med när vi "mekade" med cykeln och det tyckte han var jätteroligt. Han är så söt. När vi kom in så lagade jag mat och under tiden vi åt så satt han så tyst och snällt vid matbordet, efter en liten stund så säger han att han vill sova så det var ju bara att borsta tänderna och hoppa ner i sängen. Gullunge då.

Imorgon måste jag fixa busskort, mitt gick ut idag, så jag tar cykeln ner på stan och fixar kortet och sedan kolla på träningsskor. Är så sjukt taggad till att börja träna! Ni anar inte! Dock får jag börja träna själv men får försöka lära känna dom som går på passen.

Nej nu blir det lite te och titta lite tv innan sängen kallar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meen ja ska ju gå på Afro och Core med dig:) hihih.. du slipper mig inte du precis;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback