Shopping, shopping.

Nu var det sådär jättelänge sen jag skrev...igen. Nåja, denna gång bjuder jag på bilder ;)

Eftersom jag gnällt över att mina byxor är för små, även bh:ar så drog vi in till köpis igår.
Det känns ju lite sjukt att behöva testa 3 par byxor i olika storlekar och den sista, såklart största utav dom 3, kunde jag ha. Jaha, jag har gått upp en storlek. Gick in i en annan butik och tittade efter någon fin bh, tog med mig 3 st i olika storlekar och samma där, sista och största kunde jag ha. Jag har alltid, för det mesta i alla fall, haft 70B men jag fick fan köpa 2 st 80D. FY helvete säger jag bara! Hur fan kan man gå från B-kupa till D-kupa på så kort tid? NEJ, jag är inte gravid!
Oh well, nu har jag i alla fall kläder som passar :) Skönt! Dennis fick också lite kläder som han behöver, en drös med strumpor, en pyjamas och en tröja :)

 

 

 

Förra helgen var vi till Hofors. Vi grillade, drack gott och spelade spel i stugan en kväll. Det var mysigt. Glömde dock bort helt att jag hade kameran med mig, så inga bilder därifrån.

Dennis och jag sov sedan hos mamma en natt för att vi skulle till bvc, så det var ingen idé att åka hem för då hade vi fått kliva upp jäkla tidigt och åkt till Hofors igen.

Vi var till Time och matade änderna. Dennis tyckte det var läskigt för han blev jagad utav änderna ;D men det tyckte han var lite kul ändå.

 

 

Vi var även till Furuvik med Linda och Jonathan en dag :) men bilder därifrån kommer upp i ett annat inlägg senare.

 

Nu är det dags att dona vidare. Ska städa och hinna duscha innan jag ska in till Gävle och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback