Baka baka

Wow! Snart är våran son 4 år och det ska vi fira med ett jättekalas i stugan. Hoppas för guds skull att det är fint väder då. Det har regnat på Dennis kalas varje gång hittills, måtte det blir fint nu!
Blir kalas för släkten i stugan och finns ork kvar så tänkte jag bjuda hem några vänner.
Sitter just nu och kollar upp recept på goda tårtor och  funderar över motivet som ska vara på tårtorna. Har kommit på en del saker nu och hoppas det går att göra. Håller tummarna!
Det blir nog bra det här :)
LOVAR att bilder kommer upp nästa vecka.

Dennis är nu nyklippt och så har vi bakat hos mormor och morfar. Fick även småkakor som hon tidigare bakat. Imogron åker vi till Hofors för att baka bullar och tårtorna och sedan förbereda nere i stugan.
Hej å hå. Lite stressigt känns det men det kommer att gå bra. Kan inte bestämma mig om vad vi ska jag som fyllning på tårtorna. Nåja, har ju fram till fredag på mig då tårtan ska göras.

Har frågat gossen om vad han önskar sig och det är inte lätt att få något svar när han är så insatt i Ben 10. Frågar man honom så får man till svar "Ben 10, Spiderman, Transformers och Batman." Jaha, men är det leksaker, spel eller annat? "LEKSAKER!!!!" Jisses, måste ha ett större rum snart så alla gubbar får plats.


Oh well.. hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback