Jobba och slappa.

I torsdags var jag praktikant på Fightstore. Mia och Roger skulle åka till Halmstad för att se på SM så jag ställde upp och jobbade fredag och lördag medan dom var bortresta.
Det gick hur bra som helst, dock inte för affären då det var väldigt dåligt med shoppingsugna kunder. Dels kan vi ju skylla på vädret också och sedan var det ju helg. Inte så mycket fart på stan när det är lördag.
Men hur som helst så var det väldigt kul att få jobba lite. Fick välja två klädesplagg också och jag valde de snyggaste ;) Kanske kommer upp nån bild här senare. 

När jag kom hem efter att ha stängt butiken för dagen på lördag så åkte jag hem, städade och beställde pizza :P Micke och jag slappade i soffan och tittade på lite serier och sedan dök Danne och Amanda upp. Vi drack lite och hade himla trevligt.

Idag är det måndag, får se vad Dennis och jag hittar på medan Micke jobbar em. Hoppas jag får hämta ut mobilen idag!!!!

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback