Snart dags för festival

Tänka sig, idag är det tisdag och imorgon ska vi troligen sätta upp tältet på en bra plats i campingområdet och sedan sova en natt (dock hemma) sedan är det FESTIVAL!!
Tråkigt dock att det inte är så bra band i år men det är bara skönt att komma hemifrån ett par dagar och lyssna på musik med nära och kära. Taggar i alla fall till Opeth. De ska bli nice att få se. (Min fd. mentor spelade ju bas i Opeth ett tag under 90-talet)

Jaha, undrar vad Dennis och jag ska hitta på att göra idag då. Vad jag vet så ska jag ta och färga håret och sedan drar vi nog ner på stan och kollar läget. Måste in på Not Nak´d och köpa mig en ring till läppen innan det växer igen helt. Känner mig fortfarande väldigt naken utan den!!

Nåväl. Kommer väl fler uppdateringar om ingenting framöver :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback