Det blir aldrig som man tänkt sig..

Så sant så.. De senaste dagarna har inte blivit som jag tänkt mig men blommorna blev fina i alla fall.

Idag regnar det... som vanligt. Är så less på regnet nu! Jag vill ha sommar, sol och värme!!
Dennis och jag skulle ha varit iväg på tivoli idag om det blev uppehåll men såklart så regnar det ju. Så typiskt att det ska vara skitväder när det händer något på stan. Typiskt svensk sommar, antar jag. Morr!
Har inget speciellt att göra här hemma så jag drog igång en maskin med tvätt och Micke spelar fin musik från några nya plattor som t.ex Falconer, Pain och In Flames.. Längre har vi inte kommit än och det låter finfint! Dennis har diggat lite men ligger just nu inne på sitt rum och tittar på en utav sina favoritfilmer.

På måndag ska Dennis och jag till Storvik och titta på Monster Trucks :) Det kommer Dennis att gilla. Han har gillat Monster Trucks sen han var jätteliten. Vet inte hur många timmar vi har haft YouTube uppe och han har tittat på klipp från stuntshower. Unge då :P
Får hoppas det blir av då bara!

Imorgon ska vi iväg på kalas. Trevlans!

Får skriva mer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback